Kosztowna wpadka w Subwayu. Kobieta zapłaciła blisko 30 tys. zł za kanapkę

Ponad 7 tysięcy dolarów za kanapkę w Subwayu – tyle niechcący zapłaciła Amerykanka, która wpisała w polu napiwek swój numer telefonu, myśląc, że to aplikacja do zbierania punktów lojalnościowych.

Publikacja: 24.11.2023 11:18

Kosztowna wpadka w Subwayu. Kobieta zapłaciła blisko 30 tys. zł za kanapkę

Foto: Adobe Stock

Amerykanka ze stanu Georgia przeżyła koszmar, gdy uświadomiła sobie, że po wizycie w Subwayu z jej konta ubyło ponad 7 tys. dol. (równowartość niemal 30 tys. zł). Jak co tydzień udała się do lokalu popularnej sieci barów szybkiej obsługi, by kupić włoski Sub nr. 4 z salami, pepperoni i szynką, który kosztuje 7,54 dol. Tym razem jednak kobieta zapłaciła za niego ponad tysiąc razy więcej.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności