Jeden z najbogatszych Polaków wchodzi w produkcję żywności

Michał Sołowow, wraz z założycielami marki OSHEE, stworzył markę eatyx, pod którą powstają posiłki, batony i koktajle, będące ekologiczną alternatywą dla tradycyjnych dań.

Publikacja: 12.09.2023 12:53

Michał Sołowow

Michał Sołowow

Foto: Fotorzepa/ Piotr Guzik

Założyciele marki zapewniają, że eatyx to pełnowartościowe, zbilansowane posiłki mogące zastąpić dowolne danie w ciągu dnia, a także wspomagać codzienne funkcjonowanie organizmu. Za projektem stoją Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński, założyciele marki OSHEE, a także Michał Sołowow, znany inwestor z firm Synthos, Barlinek czy Cersanit.

– W obliczu wielu czynników zewnętrznych racjonalne komponowanie codziennych posiłków, tak aby zaspokajały wszystkie potrzeby organizmu, jest dziś coraz trudniejsze. Produkty eatyx stworzyliśmy z myślą o wszystkich tych, którzy w realiach współczesnego życia chcą mieć więcej czasu dla siebie i dbać o sylwetkę – mówi Dominik Doliński, jeden z założycieli marki. - To nie tylko funkcjonalne i bardziej ekologiczne alternatywy klasycznych posiłków czy uzupełniające linię nowoczesne suplementy diety, ale przede wszystkim zupełnie nowa kategoria hiperżywności, która zrewolucjonizuje w najbliższych latach rynek spożywczy nie tylko w Polsce, ale i na świecie - dodaje.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności