Nowy smak Skittles mocno zaskoczył. Nie wszystkim będzie smakować

Na popularny w USA Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę. Te cukierki z pewnością znajdą swoich fanów i przeciwników.

Publikacja: 26.07.2023 15:55

Na Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę

Na Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę

Foto: PAP/EPA

Dla uczczenia Narodowego Dnia Musztardy, przypadającego 5 sierpnia, marka Skittles nawiązała współpracę z producentem musztard, marką French’s. Efektem tej współpracy są cukierki oblane żółtym barwnikiem i, jak chwali się producent, mające „smak musztardy”.

Nie wszyscy chętni jednak spróbują musztardowych skittlesów. Limitowana edycja będzie dostępna tylko w „Mustard Mobile” marki French’s, który pojawi się tylko w trzech amerykańskich miastach – Atlancie (31 lipca), Waszyngtonie (2 sierpnia) i w Nowym Jorku (5 sierpnia). Dodatkową szansą na spróbowanie musztardowych cukierków jest udział w loterii online, w której można wygrać paczkę zawierającą limitowaną serię cukierków.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Przemysł spożywczy
Potrzebna zrzutka 600 tys. na upadłość spółki Palikota. Pusta kasa i 1400 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Masło na Wielkanoc będzie jeszcze droższe. Nawet 12 złotych
Przemysł spożywczy
„Bo nikt nie zabije żony po czekoladzie”. Zakazu reklamy piwa chce 48 tys. osób
Przemysł spożywczy
Olej rzepakowy z Białorusi nie wjedzie na Litwę. Oto powód
Przemysł spożywczy
Po sześciu latach spadków znów rośnie sprzedaż mięsa