Reklama
Rozwiń

Pepsi zmienia logo, klienci mogą powiedzieć: "nie, dziękuję"

Choć wydaje się, że to jeden z najbardziej znanych wizerunków na świecie, to firma jeszcze w tym roku zacznie rewolucyjną zmianę swojego logo. W Polsce zobaczymy je dopiero za rok, wcześniej Amerykanie

Publikacja: 29.03.2023 13:31

Pepsi zmienia logo, klienci mogą powiedzieć: "nie, dziękuję"

Foto: Bloomberg

Pepsi zaprezentowało już nowe, które zostanie wprowadzone w Ameryce Północnej jeszcze tej jesieni. Zmiany wejdą na całym świecie w przyszłym roku. Marketingowcy komentują, że nowe logo wygląda bardzo podobnie do wersji z lat 90., która najwyraźniej zapadła ludziom w pamięć, ale zawiera nowe elementy, które czynią je bardziej nowoczesnym, w tym inną czcionkę i kolor, a także nową ramkę. Zmiany mają na celu nie tylko lepsze dopasowanie się do wspomnień ludzi, ale także zwrócenie uwagi na linię zero cukru Pepsi – kluczową część planu rozwoju firmy w najbliższych latach.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Przemysł spożywczy
Amerykański gigant inwestuje w Polsce w nowoczesną produkcję czekolady
Przemysł spożywczy
Branża mięsna czeka na otwarcie rynków azjatyckich
Przemysł spożywczy
Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych sprzeda tysiąc ton masła. To cios w wysokie ceny
Przemysł spożywczy
Kreml walczy z pijaństwem. Drożeje wódka i nie tylko
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku