Tyson i Holyfield połączyli siły. Sprzedają żelki w kształcie nadgryzionych uszu

Dawni rywale z ringu wykorzystują swój najgłośniejszy pojedynek ze smakiem.

Publikacja: 18.11.2022 16:00

Tyson i Holyfield połączyli siły. Sprzedają żelki w kształcie nadgryzionych uszu

Foto: YouTube

Mike Tyson i Evander Holyfield to niegdysiejsi giganci rynku, których pojedynki bokserskie przyciągały miliony widzów na całym świecie. A jeden z nich, w 1997 zapadł w pamięć szczególnie, bo skończył się gdy Tyson odgryzł Holyfieldowi kawałek ucha. Amok kosztował Tysona dużo – utracił licencję bokserską i musiał zapłacić 3 mln dolarów grzywny. Teraz jednak dawni rywale połączyli siły i zamiast odgryzać sobie części ciała, dyskontują dawną aferę sprzedając świąteczne żelki konopne w kształcie… nadgryzionych uszu.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Przemysł spożywczy
Starbucks radykalnie zmienia zasady. Będzie nowy kodeks postępowania dla gości
Przemysł spożywczy
Do syndyka zgłosiło się już 400 wierzycieli Manufaktury. Będzie więcej
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa pod presją kosztów. Szansą rynki zagraniczne
Przemysł spożywczy
Foie gras i łosoś zdominowały francuskie święta
Przemysł spożywczy
Piwo z Polski i innych krajów Unii Europejskiej wlewa się do Rosji