Tyson i Holyfield połączyli siły. Sprzedają żelki w kształcie nadgryzionych uszu

Dawni rywale z ringu wykorzystują swój najgłośniejszy pojedynek ze smakiem.

Publikacja: 18.11.2022 16:00

Tyson i Holyfield połączyli siły. Sprzedają żelki w kształcie nadgryzionych uszu

Foto: YouTube

Mike Tyson i Evander Holyfield to niegdysiejsi giganci rynku, których pojedynki bokserskie przyciągały miliony widzów na całym świecie. A jeden z nich, w 1997 zapadł w pamięć szczególnie, bo skończył się gdy Tyson odgryzł Holyfieldowi kawałek ucha. Amok kosztował Tysona dużo – utracił licencję bokserską i musiał zapłacić 3 mln dolarów grzywny. Teraz jednak dawni rywale połączyli siły i zamiast odgryzać sobie części ciała, dyskontują dawną aferę sprzedając świąteczne żelki konopne w kształcie… nadgryzionych uszu.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Przemysł spożywczy
Drogie jajka na Wielkanoc? Amerykanie mają pomysł: malują jak pisanki kartofle i cebulę
Przemysł spożywczy
Hakerzy uderzyli w rosyjską wódkę. Stanęła produkcja i sprzedaż