Grupa Żywiec wprowadza piwo o smaku cydru

Wicelider polskiego rynku piwa chce wykorzystać boom na lekkie alkohole z jabłek. Dlatego zaczyna sprzedaż nowej marki Dziki Sad.

Aktualizacja: 30.05.2016 13:53 Publikacja: 30.05.2016 13:41

Grupa Żywiec wprowadza piwo o smaku cydru

Foto: 123rf.com

- Dziki Sad wpisuje się w oczekiwania konsumentów poszukujących dziś napojów lekkich, o niższej zawartości alkoholu – mówi Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i cydrów w Grupy Żywiec, wicelidera polskiego rynku piwa, właściciela takich marek jak Żywiec, Warka czy Tatra.

Przykładem na to są modne w Polsce radlery, czyli piwa z lemoniadą o zawartości ok. 2 proc. alkoholu. Dziki Sad, choć nadal ma właściwości orzeźwiające, zawiera go 4,5 proc. Jednocześnie nawiązują do kategorii cydrów, która notuje duże wzrosty w Polsce.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego