Nowy prezes Coca-Coli, James Quincey, zapowiadał rewolucyjne zmiany w firmie, które mają na celu dopasowanie produktów do zmieniającego się stylu życia, diety oraz preferencji smakowych konsumentów. I właśnie wykonał pierwszy duży krok, by spełnić te ambicje. 27 marca bieżącego roku na półki w Japonii trafił nowa odmiana popularnego napoju produkowanego przez koncern – Coca-Cola plus. Ma to być najzdrowsza alternatywa do klastycznej wersji napoju, jaką dotychczas stworzono.
Jak zachwala producent, nie dość, że do Coca-Coli plus nie dodano ani grama cukru, to jeszcze zawiera ona błonnik, który posiada liczne właściwości zdrowotne, m. in. redukuje ilość tłuszczu wchłanianego przez organizm oraz pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu trójglicerydów we krwi. Dzięki temu Coca-Cola plus jest idealna dla osób na diecie – przekonuje firma w swojej reklamie emitowanej w japońskiej telewizji.