Dostawcy jedzenia walczą o nowy wielki rynek

Gotowe posiłki doceniają nie tylko konsumenci w domach, ale także pracodawcy. Dla pracowników ma to znaczenie: takich korzyści oczekuje 29 proc. badanych.

Publikacja: 10.01.2022 21:00

Dostawcy jedzenia walczą o nowy wielki rynek

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia dla serwisu Pyszne.pl, które „Rzeczpospolita" opisuje jako pierwsza – obecnie 18 proc. ankietowanych otrzymuje taki dodatek od pracodawcy, jak posiłek. Zainteresowanie jest jednak znacznie większe, co wynika choćby ze zwyczajów związanych z jedzeniem. Dla aż 63 proc. najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia jest obiad, który z oczywistych względów przypada dla większości na godziny pracy.

Tymczasem obecnie co trzecia osoba nie zamawia posiłków do pracy nigdy, a codziennie lub prawie codziennie – jedynie 4 proc. Co dziesiąty z badanych robi to kilka razy w tygodniu. To pokazuje, jak wiele może się jeszcze na tym polu zmienić i choć wiele osób przechodzi na pracę zdalną, to w wielu sektorach choćby produkcyjnych obiad w pracy jest coraz bardziej doceniany.

Pozostało 81% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności