Amerykański koncern zapłaci klientom za niezrobienie sernika na święta

Amerykański koncern Kraft postanowił wykorzystać niedobory swoich popularnych produktów w sklepach do rozkręcenia kampanii marketingowej.

Publikacja: 15.12.2021 16:28

Amerykański koncern zapłaci klientom za niezrobienie sernika na święta

Foto: Bloomberg

Kraft, w związku z niedoborem serków śmietankowych Philadelphia Cream Cheese, postanowił wykorzystać ten problem jako okazję do autopromocji. Tylko przez kilka dni w okresie świątecznym klienci będą mogli wydać 20 dolarów na dowolny świąteczny deser i obciążyć rachunkiem Krafta – informuje CNN.

Philadelphia Cream Cheese to jeden z najpopularniejszych w USA serków używanych do pieczenia sernika. Jednak w związku z zerwaniem łańcuchów dostaw oraz przestojami produkcyjnymi w niektórych regionach USA stał się towarem deficytowym.

Pozostało 84% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności
Materiał Promocyjny
Dylematy ekologiczne
Przemysł spożywczy
Popyt na żywność będzie rósł