Aktualizacja: 09.05.2021 14:09 Publikacja: 09.05.2021 14:09
Foto: Bloomberg
Przewodniczący rady Anheuser-Busch InBev, Martin Barrington oświadczył w komunikacie, że Doukeris, dawny szef działu sprzedaży idealnie pasuje do następnego etapu rozwoju firmy dzięki znajomości marek, konsumentów i innowacji. Następny etap będzie polegać na zwiększaniu sprzedaży wyrobów ponad 500 marek, a nie na kupowaniu nowych na już mocno zorganizowanym rynku piwa.
Grupa będąca właścicielem Budweisera, Stelli Artois i Corony podała odrębnie wyniki I kwartału, lepsze od spodziewanych mimo ograniczeń w działalności barów, restauracji i hoteli w Europie oraz miesięcznego zakazu sprzedaży alkoholi w RPA — stwierdził Reuter. Sprzedaż piwa w Azji-Pacyfiku skoczyła o 64 proc. wobec początkowych ograniczeń w Chinach, największym rynku tej grupy. W Ameryce Łacińskiej nastąpiła poprawa o 10 proc. głownie na dwóch największych rynkach, w Brazylii i Meksyku. W Europie sprzedaż ustabilizowała się.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas