Aktualizacja: 08.04.2019 06:01 Publikacja: 07.04.2019 21:09
Foto: AdobeStock
Małe buteleczki z kolorową wódką są niekwestionowanym przebojem wartego 11 mld zł rynku wódki. To jedyna kategoria, która naprawdę szybko rośnie. Co cieszy producentów, zaczyna niepokoić badaczy z firmy Synergion, którzy zauważyli, że rzesza klientów sięga po mocny alkohol w godzinach, kiedy lepiej być trzeźwym, a co trzecia butelka z trzech milionów kupowanych dzień w dzień sprzedawana jest przed południem.
Czytaj także: Procentowo znacząca i tajemnicza promocja w dużej sieci sklepów
Amerykańska firma, przejęta przez Kreml i objęta kontrolą państwa, będzie wykorzystywana do dostarczania żywnośc...
Cła Trumpa i spadki wydatków konsumenckich to wyzwania dla branży, zwłaszcza mocnych alkoholi. Dlatego wciąż szu...
Ceny ryżu w Japonii wciąż rosną. Rząd od miesięcy usiłuje zapanować nad drożyzną uwalniając rezerwy strategiczne...
W Stanach Zjednoczonych jajka drożały przez całą zimę, dlatego władze uruchomiły import interwencyjny. Staniały,...
Z powodu awarii systemu kontroli produkcji i obrotu alkoholem (EGAIS) w wielu regionach Rosji, w tym w Moskwie,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas