Arctic walczy o rynek bez Cindy Crawford

Marka Arctic, którą reklamowała modelka Cindy Crawford, chce znów się liczyć na polskim rynku. Gra toczy się o ponad 3 mld zł.

Publikacja: 16.02.2015 21:00

W 2014 r. Polacy wydali na wody butelkowane łącznie 3,33 mld zł, ponad 6 proc. więcej niż rok wcześn

W 2014 r. Polacy wydali na wody butelkowane łącznie 3,33 mld zł, ponad 6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Foto: Fotorzepa

W 2014 r. Polacy wydali na wody butelkowane łącznie 3,33 mld zł, ponad 6 proc. więcej niż rok wcześniej – podaje Coca-Cola HBC za firmą badawczą Nielsen. W tym samym czasie łączne wydatki na napoje bezalkoholowe poszły w górę o 3,5 proc. W szybszym tempie niż woda na popularności zyskiwały ostatnio jedynie soki i nektary oraz napoje energetyczne.

Blask gwiazdy

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego