Sprzedaż właściciela Sobieskiego w górę

Grupa Marie Brizard Wine & Spirits w pierwszej połowie 2015 roku zwiększyła sprzedaż o 4,5 proc. Na plusie była także w Polsce.

Publikacja: 10.08.2015 09:04

Sprzedaż właściciela Sobieskiego w górę

Foto: Bloomberg

- Po pierwszym kwartale, w którym wdrażaliśmy część założeń naszej strategii BiG 2018, drugi kwartał tego roku pokazał słuszność naszego planu - komentuje Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizadr Wine & Spirits (na GPW notowanej jako Sobieski). - Rozwój, który miał miejsce w pierwszej połowie 2015 roku oznacza, że możemy sprostać wyzwaniom, tym bardziej, że mamy nowe możliwości wynikające z reorganizacji struktury naszego akcjonariatu.

W 2013 roku grupa zakończał kilkuletnią walkę z wierzycielami, zamieniając dług na akcje dla nich. Pod koniec 2014 roku ogłosiła plan naprawczy, którego pełne efekty mają być widoczne w 2018 roku.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Przemysł spożywczy
Popyt na żywność będzie rósł
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje