Sprzedaż właściciela Sobieskiego w górę

Grupa Marie Brizard Wine & Spirits w pierwszej połowie 2015 roku zwiększyła sprzedaż o 4,5 proc. Na plusie była także w Polsce.

Publikacja: 10.08.2015 09:04

Sprzedaż właściciela Sobieskiego w górę

Foto: Bloomberg

- Po pierwszym kwartale, w którym wdrażaliśmy część założeń naszej strategii BiG 2018, drugi kwartał tego roku pokazał słuszność naszego planu - komentuje Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizadr Wine & Spirits (na GPW notowanej jako Sobieski). - Rozwój, który miał miejsce w pierwszej połowie 2015 roku oznacza, że możemy sprostać wyzwaniom, tym bardziej, że mamy nowe możliwości wynikające z reorganizacji struktury naszego akcjonariatu.

W 2013 roku grupa zakończał kilkuletnią walkę z wierzycielami, zamieniając dług na akcje dla nich. Pod koniec 2014 roku ogłosiła plan naprawczy, którego pełne efekty mają być widoczne w 2018 roku.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Przemysł spożywczy
Olej rzepakowy z Białorusi nie wjedzie na Litwę. Oto powód
Przemysł spożywczy
Po sześciu latach spadków znów rośnie sprzedaż mięsa
Przemysł spożywczy
We Francji wiesz, jakie mięso kupujesz i jesz
Przemysł spożywczy
Najmniej kupują mięsa osoby najstarsze. Zbadano zwyczaje jedzeniowe Polaków
Przemysł spożywczy
Masło ze świni? W Rosji - tak. Rośnie góra podrabianej żywności