Wino z sokiem, czyli nowa moda nad Wisłą

Po tym, jak nasz rynek zalały wódki i piwa smakowe o mniejszej zawartości alkoholu, firmy alkoholowe zaczynają kusić nas trunkami gronowymi z dodatkiem soków owocowych. Liczą, że powtórzą one sukces cydru.

Publikacja: 11.08.2015 07:36

Wino z sokiem, czyli nowa moda nad Wisłą

Foto: Bloomberg

Produkty, o których mowa zaliczane są do kategorii aromatyzowanych koktajli i napojów na bazie wina. Boom na tego rodzaju wyroby można zaobserwować zwłaszcza na dojrzałych rynkach winiarskich: we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii oraz wśród konsumentów win słodkich: w Czechach i Polsce – informuje Polska Rada Winiarstwa.

Jak dodaje, produkty te wpisują się w wyraźny u nas trend poszukiwania nowych smaków i lżejszych alkoholi, stanowiąc bardziej elegancką alternatywę dla piw smakowych, takich jak radler, gotowych drinków czy coraz bardziej popularnych cydrów.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Przemysł spożywczy
Drogie jajka na Wielkanoc? Amerykanie mają pomysł: malują jak pisanki kartofle i cebulę
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Przemysł spożywczy
Hakerzy uderzyli w rosyjską wódkę. Stanęła produkcja i sprzedaż