Czy korporacja radców prawnych poluzuje zasady reklamy

Radcowie prawni myślą o złagodzeniu wewnętrznych przepisów dotyczących m.in. informowania i pozyskiwania klientów.

Aktualizacja: 10.09.2018 18:43 Publikacja: 10.09.2018 17:48

Czy korporacja radców prawnych poluzuje zasady reklamy

Foto: Adobe Stock

Reguły reklamy radców prawnych i adwokatów w Polsce są najbardziej restrykcyjne z przeanalizowanych krajów. Nawet bardziej niż w Niemczech – uznali niedawno eksperci Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości. Badali oni – pod kątem prowadzenia działalności przez profesjonalnych pełnomocników – ustawodawstwa nie tylko naszych zachodnich sąsiadów, ale i przepisy Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Hiszpanii czy Stanów Zjednoczonych. Samorząd radcowski uznał, że do tematu reklamy warto powrócić.

Móc się wyróżnić

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Sądy i trybunały
Adam Bodnar ogłosił, co dalej z neosędziami. Reforma już w październiku?
Prawo dla Ciebie
Oświadczenia pacjentów to nie wiedza medyczna. Sąd o leczeniu boreliozy
Prawo drogowe
Trybunał zdecydował w sprawie dożywotniego zakazu prowadzenia aut
Zawody prawnicze
Ranking firm doradztwa podatkowego: Wróciły dobre czasy. Oto najsilniejsi
Prawo rodzinne
Zmuszony do ojcostwa chce pozwać klinikę in vitro. Pierwsza sprawa w Polsce