Pandemia pokazała pracownikom ich cyfrowe braki

W badaniu, które objęło 19 krajów, w tym czołowe gospodarki świata, tylko czterech na dziesięciu pracowników oceniło, że ma kompetencje cyfrowe potrzebne w obecnej pracy.

Publikacja: 01.02.2022 14:34

Pandemia pokazała pracownikom ich cyfrowe braki

Foto: Adobe Stock

Chociaż dwie trzecie pracowników jest przekonanych, że umiejętności cyfrowe są już niezbędne do osiągnięcia zawodowego sukcesu, to większość musi dopiero zdobyć te kompetencje, które są i będą potrzebne w pracy - wynika z raportu firmy Salesforce, która opublikowała swój Globalny Indeks Umiejętności Cyfrowych (Global Digital Skills Index).

Powstał on w oparciu o opinie 23,5 tys. pracowników z 19 krajów - w tym z USA, Kanady, Brazylii, Indii, Japonii, Wielkiej Brytanii czy Niemiec (niestety nie uwzględniono Polski) - którzy zgłosili swoją gotowość do zdobycia kluczowych umiejętności cyfrowych potrzebnych w pracy.

Pozostało 84% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Praca
Kontrowersyjna oferta pracy Mentzena. Ponad normę i bez work-life balance
Praca
Szefowie nie mogą już liczyć na ponowne zapełnienie biur
Praca
Świat na walizkach – prawie miliard chętnych do emigracji
Praca
Polscy uczniowie nie radzą sobie z komputerami. Zaskakujące wyniki testu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Praca
Firmy nie zdają sobie sprawy z tego ukrytego kosztu. A to ogromne straty. Wyniki badań