Droga reklama „piątki”

Nawet 5 mln zł na promocję nowych propozycji PiS. Tyle na autoreklamę rząd jeszcze nie wydał.

Aktualizacja: 11.04.2019 14:23 Publikacja: 10.04.2019 18:59

Droga reklama „piątki”

Foto: Fotorzepa, Michał Kolanko

Na Facebooku 2 mln wyświetleń postów i 2 mln odsłon spotów, a w wyszukiwarce Google'a 4 mln wyświetleń reklam – to główne założenia kampanii w internecie, jaką zaplanowała Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. W poniedziałek rozpisała w tej sprawie przetarg, a z treści dokumentów wynika, że kampania będzie dotyczyć tzw. piątki Kaczyńskiego.

Prezes PiS przedstawił ją pod koniec lutego na konwencji partyjnej w Warszawie. Obejmuje 500+ od pierwszego dziecka, świadczenie dla emerytów i rencistów, zerowy PIT dla młodych pracowników, przywrócenie zredukowanych połączeń autobusowych oraz obniżenie kosztów pracy.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Polityka
Czarnek o swoim starcie w wyborach prezydenckich: Po dwóch kadencjach Nawrockiego
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Polityka
Kilometrówki wiceministra. Prokuratura bada podróże Andrzeja Szejny
Polityka
Piątkowska do kandydata popieranego przez PiS: Nie przejdzie ten numer w Krakowie
Polityka
Prezes TK nie przyszedł na posiedzenie komisji ds. Pegasusa
Polityka
Zmiany w Kancelarii Prezydenta. Jacek Siewiera odznaczony przez Andrzeja Dudę