Obrady Sejmu trafią na wielki ekran. Rekordowe zainteresowanie

Ze względu na wzrost zainteresowania obradami Sejmu, już wkrótce w warszawskiej Kinotece będzie można zobaczyć je na wielkim ekranie. Chętnych jest tylu, że już teraz placówka nie wyklucza regularnych projekcji.

Publikacja: 05.12.2023 11:18

Szymon Hołownia i Jacek Ozdoba

Szymon Hołownia i Jacek Ozdoba

Foto: PAP/Paweł Supernak

adm

Dotychczas kanał sejmowy w serwisie YouTube przede wszystkim oglądali najwięksi pasjonaci polityki oraz dziennikarze. Po wyborach się to jednak zmieniło – materiały te zaczęły bić rekordy popularności. Posiedzenie z 13 listopada, inaugurujące prace Sejmu, odtworzono 944 tys. razy, posiedzenie z 14 listopada - 683 tys. razy, posiedzenie z 21 listopada - 792 tys. razy, z 22 listopada - 775 tys. razy, a posiedzenie z 28 listopada – rekordowe 1,4 mln razy. 

Kanał Sejmu subskrybuje obecnie na YouTube 389 tys. użytkowników. Jak dotąd, od utworzenia w 2017 roku, kanał zanotował 21 388 262 wyświetlenia. Oznacza to, że tylko posiedzenie Sejmu z 28 listopada zapewniło mu ponad 8 proc. wszystkich wyświetleń. 

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Polityka
Sondaż prezydencki: Kandydat KO wygrywa w pierwszej i drugiej turze
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Polityka
Kampania prezydencka – walka o centrum i „uwypuklanie katastrofy”
Polityka
Donald Tusk kontra Karol Nawrocki. Upomniał ich Szymon Hołownia
Polityka
Kwiatkowski o apartamencie, z którego korzystał Nawrocki: Po co, z kim i dlaczego tam nocował?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Polityka
Czy Karol Nawrocki powinien zapłacić za korzystanie z luksusowego apartamentu? Sondaż
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku