Algorytm Facebooka pokazał marsz 4 czerwca wszystkim

Sukces odnieśli w mediach społecznościowych organizatorzy Marszu Wolności. To za mało, by dotrzeć do wyborców PiS.

Publikacja: 05.06.2023 21:36

Algorytm Facebooka pokazał marsz 4 czerwca wszystkim

Foto: AFP

– Z danych analizowanych przez nas wynika, że Marsz Wolności z 4 czerwca (w internecie funkcjonujący jako #Marsz4czerwca – red.) był wydarzeniem o charakterze społeczno-politycznym o największym zasięgu w mediach społecznościowych w Polsce w ostatniej dekadzie – mówi Michał Fedorowicz z Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS).

Zakres analizowanych i przetwarzanych danych ilościowych przez IBIMS obejmuje kanały czterech największych platform społecznościowych: YouTube’a, Facebooka, Instagrama, TikToka oraz Twittera.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Polityka
Debata kandydatów. Zawiadomienie do prokuratury po słowach Grzegorza Brauna
Polityka
Pierwsza debata wszystkich kandydatów. Wzajemnie się przepytywali
Polityka
Joanna Senyszyn: Nie wykluczam, że będę zakładała partię lewicowo-ludową
Polityka
Sondaż CBOS: Karol Nawrocki zmniejsza stratę do Rafała Trzaskowskiego
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Polityka
Karol Nawrocki dogania Rafała Trzaskowskiego. Dorota Łoboda: Mówiliśmy, że tak będzie