Algorytm Facebooka pokazał marsz 4 czerwca wszystkim

Sukces odnieśli w mediach społecznościowych organizatorzy Marszu Wolności. To za mało, by dotrzeć do wyborców PiS.

Publikacja: 05.06.2023 21:36

Algorytm Facebooka pokazał marsz 4 czerwca wszystkim

Foto: AFP

– Z danych analizowanych przez nas wynika, że Marsz Wolności z 4 czerwca (w internecie funkcjonujący jako #Marsz4czerwca – red.) był wydarzeniem o charakterze społeczno-politycznym o największym zasięgu w mediach społecznościowych w Polsce w ostatniej dekadzie – mówi Michał Fedorowicz z Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS).

Zakres analizowanych i przetwarzanych danych ilościowych przez IBIMS obejmuje kanały czterech największych platform społecznościowych: YouTube’a, Facebooka, Instagrama, TikToka oraz Twittera.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Polityka
Rafał Trzaskowski zabrał głos ws. aborcji. Zapowiada „własną ustawę”
Polityka
Sondaż prezydencki: Mentzen zyskuje. Jest tuż za Nawrockim
Polityka
Bosak krytykuje słowa Tuska: Nasza polityka ma być oparta na „jeśli”? Litości
Polityka
„Polityczne Michałki”: Czy PiS uwierzy jeszcze w Karola Nawrockiego?
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Polityka
Ociepa po wystąpieniu Tuska: Spóźnił się ze swoimi diagnozami