Aktualizacja: 08.09.2017 11:01 Publikacja: 07.09.2017 20:06
Foto: materiały prasowe
W piątek rano premier Beata Szydło oraz szef Polskiej Fundacji Narodowej (PFN) Cezary Jurkiewicz oficjalnie zaprezentują szczegóły kampanii informacyjnej dotyczącej reformy sądownictwa. Jako pierwsza napisała o tym „Rzeczpospolita".
Przedstawiciele rządu będą musieli jednak zmierzyć się z falą krytyki pod adresem kampanii, a przede wszystkim wykorzystania w niej fundacji. Już używa się terminu „afera billboardowa" i nazywa sprawę „skandalem".
W ciągu ostatnich tygodni nastąpił wyraźny wzrost poparcia dla Prawa i Sprawiedliwości - wynika z najnowszego so...
Rafał Trzaskowski to najzdolniejszy polityk Platformy Obywatelskiej jeśli chodzi o media - ocenił po debacie prz...
Ministerstwo Kultury przyznaje, że „nie zostały nawiązane nowe umowy zlecenia z osobami dokumentującymi zbrodnie...
Krakowska prokuratura odmówiła śledztwa w sprawie głośnej wypowiedzi minister edukacji podczas konferencji międz...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W pogrzebie papieża Franciszka wzięła udział 48-osobowa delegacja parlamentarna, którą zorganizowała Kancelaria...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas