Kampania informacyjna czy afera billboardowa?

Opozycja zaczyna już mówić o „aferze billboardowej".

Aktualizacja: 08.09.2017 11:01 Publikacja: 07.09.2017 20:06

Kampania informacyjna czy afera billboardowa?

Foto: materiały prasowe

W piątek rano premier Beata Szydło oraz szef Polskiej Fundacji Narodowej (PFN) Cezary Jurkiewicz oficjalnie zaprezentują szczegóły kampanii informacyjnej dotyczącej reformy sądownictwa. Jako pierwsza napisała o tym „Rzeczpospolita".

Przedstawiciele rządu będą musieli jednak zmierzyć się z falą krytyki pod adresem kampanii, a przede wszystkim wykorzystania w niej fundacji. Już używa się terminu „afera billboardowa" i nazywa sprawę „skandalem".

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Polityka
Najnowszy sondaż: Duży wzrost poparcia dla PiS, formacja Szymona Hołowni poza Sejmem
Polityka
Debata wyborcza. Marcin Mastalerek: Szymon Hołownia zrozumiał, że jest już prawie zjedzony
Polityka
Niepewna przyszłość Centrum Lemkina, które dokumentuje rosyjskie zbrodnie
Polityka
Barbara Nowacka mówiła o „polskich nazistach”. Śledztwa nie będzie
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Polityka
Awantura o lot posłów na pogrzeb papieża. Kto zapłacił za podróż do Watykanu?