Aktualizacja: 07.12.2017 13:56 Publikacja: 07.12.2017 13:06
Foto: materiały prasowe
Jego 40 lat pracy zawodowej to około 1400 plakatów, wśród nich – ponad 400 filmowych. Okładki czasopism, płyt i książek. Wystawy w Polsce i na świecie. Wiele nagród, w tym plakatowe Oscary „The Hollywood Reporter". Własna agencja reklamowa Kreacja Pro. A ostatnio wywiad rzeka „Być jak Pągowski" przeprowadzony przez Dorotę Wellman.
Andrzej Pągowski jest dzisiaj niemal instytucją, choć to określenie do niego nie pasuje. Artysta, który w przyszłym roku skończy 65 lat, mimo zapracowania i nieustannych spotkań jest człowiekiem na luzie. Lubi się kolorowo ubrać, włożyć pomarańczowe okulary i zegarek na pomarańczowym pasku. Życzliwy i otwarty, znajduje czas dla przyjaciół. Może sobie na to pozwolić, bo jest typem sowy. Pracuje nocami, kiedy ma spokój i ciszę potrzebne do zebrania myśli.
„Przyszłość” Naomi Alderman jest dobrze napisana, lecz słabo pomyślana. Tym samym wkracza w obszar naiwności. Bo...
W „Pilo and the Holobook” gracze wcielają się w kosmicznego lisa odkrywcę.
Jesteśmy zbudowani z tego samego „materiału”, a jednak starzejemy się inaczej.
Oglądam raczej starsze filmy. Ostatnio puściłam córkom film „Good bye, Lenin!” i zrobił na mnie większe wrażenie...
W nowym dziele twórcy „Peaky Blinders” bohaterowie, nawet ci szlachetni, noszą w sobie mrok. Jedni nauczyli się...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas