Aktualizacja: 29.02.2020 18:11 Publikacja: 29.02.2020 00:01
Foto: Adobe Stock
Reklama, której najmniej fascynującą odsłoną zdają się obrzeża wielkich miast wykazujące niekiedy gigantyczny misz-masz architektoniczny, niejednemu dała się we znaki. Przeczuwając nadchodzące z ekranu lub głośnika komunikaty marketingowe, odruchowo zmieniamy program lub wyciszamy dźwięk. Przeglądając magazyny czy gazety, przerzucamy szybko kartki zadrukowane reklamami, a wyskakujące okienka na ekranie komputera, o ile o nie sami nie prosiliśmy – czym prędzej wyłączamy.
Dużo mówi się o deregulacji i dobrym klimacie dla przedsiębiorczości, ale w kluczowej sferze obronności zaufanie...
Projekt lansowany przez Ministerstwo Sprawiedliwości nie zapewnia sprawiedliwych rozliczeń z osobami sprzeniewie...
Gdy fiskus będzie miał wątpliwości, powinien je rozstrzygać na korzyść podatnika. Taka zapowiedź pojawia się nie...
Łączenie przez Donalda Tuska patriotyzmu ekonomicznego ze zmierzchem globalizacji jest błędne, ponieważ jedno ni...
Konsekwencją zamieszania wokół debaty prezydenckiej w Końskich może być nie tylko protest wyborczy, ale również...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas