Reklama w służbie kobiet - Joanna Parafianowicz o stereotypach

Gadają i gadają, ale fajnie z nimi porozmawiać. Nawet w kuchni.

Aktualizacja: 29.02.2020 18:11 Publikacja: 29.02.2020 00:01

Reklama w służbie kobiet - Joanna Parafianowicz o stereotypach

Foto: Adobe Stock

Reklama, której najmniej fascynującą odsłoną zdają się obrzeża wielkich miast wykazujące niekiedy gigantyczny misz-masz architektoniczny, niejednemu dała się we znaki. Przeczuwając nadchodzące z ekranu lub głośnika komunikaty marketingowe, odruchowo zmieniamy program lub wyciszamy dźwięk. Przeglądając magazyny czy gazety, przerzucamy szybko kartki zadrukowane reklamami, a wyskakujące okienka na ekranie komputera, o ile o nie sami nie prosiliśmy – czym prędzej wyłączamy.

Pozostało 89% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Opinie Prawne
Tomasz Siemiątkowski: Szkodliwa nadregulacja w sprawie cyberbezpieczeństwa
Opinie Prawne
Tomasz Pietryga: Czy wolne w Wigilię ma sens? Biznes wcale nie musi na tym stracić
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Awantura o składki. Dlaczego Janusz zapłaci, a Johanes już nie?
Opinie Prawne
Łukasz Guza: Trzy wnioski po rządowych zmianach składki zdrowotnej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Opinie Prawne
Tomasz Pietryga: Rząd wypuszcza więźniów. Czy to rozsądne?