Aktualizacja: 09.05.2025 03:12 Publikacja: 08.03.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Okolice 8 marca to tradycyjnie czas wysypu rozmaitych analiz, sondaży i raportów pokazujących, jak dobrze (lub źle) kobiety sobie radzą w danej dziedzinie i jak przebijają (lub nie) szklany sufit. Nie inaczej jest w tym roku. Ot choćby dziś opisujemy na łamach „Rzeczpospolitej” wyniki najnowszych wyliczeń wywiadowni Dun & Bradstreet. Pokazują one, że usługi konsumenckie (w tym fryzjerskie i kosmetyczne), gastronomia i hotelarstwo, usługi medyczne oraz finansowo-księgowe – to cztery branże, w których w Polsce najwięcej jest „kobiecych” firm z ponad 50-proc. udziałem pań we władzach.
Tylko powtórzenie konkursów w otwartym trybie przed legalną KRS, z prawem każdego uczestnika, w tym neosędziego,...
Azjatyckie firmy mogą tracić dostęp do kluczowych przetargów publicznych. To przełomowy moment dla rynku inwesty...
Blokada Trybunału Konstytucyjnego przez rząd będzie miała dalsze, nieprzewidywalne konsekwencje.
Przedsiębiorcy zapamiętają to, że Zjednoczona Prawica najpierw skomplikowała im działalność Polskim Ładem, a pot...
Czy wyborca, który o czasie przyszedł do wyborów, może być pozbawiony prawa do głosowania?
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas