Polacy ufają telekomom

Dobra wiadomość dla polskich operatorów: oczekiwania Polaków dają szansę firmom, które się pospieszą i włożą wysiłek w kompleksową obsługę klientów, dostarczając im wszystko: od sprzętu, przez aplikacje, po usługi i treści cyfrowe.

Publikacja: 14.01.2016 20:00

Z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą A.T. Kearney w 20 krajach Europy wynika, że oczekiwania Polaków wobec firm telekomunikacyjnych znacząco różnią się od oczekiwań obywateli pozostałych krajów Europy i Amerykanów. Polacy ufają swoim operatorom i chcą od nich znacznie bardziej kompleksowej obsługi.

Wprawdzie w tej chwili Polacy wydają prawie trzykrotnie mniej na aplikacje i treści cyfrowe niż Niemcy czy Francuzi i rzadziej korzystają z aplikacji mobilnych niż mieszkańcy Zachodu – aktywnie używa ich 22 proc. polskich internautów, podczas, gdy średnia dla Europy wynosi 25 proc., a dla bardziej zaawansowanych krajów 30 proc. Z dużym prawdopodobieństwem można jednak prognozować, że ta różnica wkrótce się zatrze i w tej dziedzinie Polacy dogonią Europejczyków.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Opinie Ekonomiczne
Marcin Piątkowski: Jak pobudzić inwestycje prywatne
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Opinie Ekonomiczne
Guntram Wolff: Strefa euro musi wzmocnić wsparcie militarne dla Bałtów
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Krótszy tydzień pracy, czyli koniec kultury zapieprzu
Opinie Ekonomiczne
Ekonomiści: Centralny czy Ukryty Rejestr Umów?
Opinie Ekonomiczne
Aneta Gawrońska: Od wojny w koalicji mieszkań nie przybędzie