Potencjał wiernych klientów

W Polsce zauważalna jest coraz większa lojalność klientów wobec firm ubezpieczeniowych, którym powierzają ochronę swojego życia i mienia.

Aktualizacja: 20.02.2017 20:10 Publikacja: 20.02.2017 19:33

Polscy klienci coraz chętniej korzystają z cyfrowych form kontaktu z firmami ubezpieczeniowymi (laptop, smartfon, tablet), nie oznacza to jednak, że są gotowi zrezygnować z tradycyjnych metod, takich jak rozmowa przez telefon czy bezpośrednie spotkanie z agentem.

Wyniki naszego badania pt. „Zachowania i lojalność klientów w branży ubezpieczeniowej", które objęło ponad 3000 klientów polskich firm z tej branży, pokazują znaczący wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji. Aż 51 proc. ankietowanych korzysta zarówno z kanałów cyfrowych, jak i tradycyjnych, to o 9 punktów proc. więcej niż jeszcze dwa lata temu. Warto zauważyć, że choć wzrosła chęć klientów do korzystania jednocześnie z kanałów online i offline, to odsetek klientów korzystających tylko z kanałów cyfrowych się nie zmieniła.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Opinie Ekonomiczne
Marek Tatała: Czy deregulacja się opłaca?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Niemiecka bazooka finansowa odpali przemysł
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czy Europa może być znów wielka?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Donald Trump rąbie siekierą, Europa odpowiada skalpelem
Opinie Ekonomiczne
Bjørn Lomborg: Skąd wziąć pieniądze na obronę Europy
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń