Łukasz Dyląg: Słowa zamiast numeru PIN

Z perspektywy firm, dla których pracują ogromne centra obsługi klienta, czas obsługi jednej osoby ma kolosalne znaczenie - mówi Łukasz Dyląg, prezes spółki VoicePIN.

Aktualizacja: 24.04.2017 20:37 Publikacja: 24.04.2017 18:51

Łukasz Dyląg, prezes spółki VoicePIN

Łukasz Dyląg, prezes spółki VoicePIN

Foto: materiały prasowe

Rz: Jakie branże są dzisiaj najbardziej otwarte na rozwiązania biometryczne?

Łukasz Dyląg: Oczywiście banki, ale też firmy ubezpieczeniowe czy telekomunikacyjne chętnie wdrażają takie systemy. Widzimy też możliwości zastosowania biometrii głosowej w nowych sektorach rynku, prowadzimy już rozmowy w tym zakresie.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Damian Guzman: Czy polskie firmy będą przenosić się do Rumunii?
Opinie Ekonomiczne
Marek Góra: Nieuchronność dłuższej aktywności zawodowej
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Fałszywy ton nacjonalizmu
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Apel do kandydatów na urząd prezydenta
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Czas na powojenne scenariusze dla Ukraińców