Wola Center wzięta za ponad 100 mln euro

Swój największy warszawski biurowiec spółka Develia sprzedała firmie Gisla kontrolowanej przez Hines European Value Fund. Wartość transakcji to 101,9 mln euro.

Publikacja: 03.02.2020 09:39

Foto: materiały prasowe

Wola Center przy ulicy Przyokopowej na warszawskiej Woli to kompleks czterech budynków o łącznej powierzchni 31 tys. mkw. zaprojektowany przez architektów z biura Kuryłowicz & Associates. Sprzedaż Woli Center to kolejna w ostatnim czasie (po wrocławskim Retro Office House i katowickim Silesia Star) taka transakcja spółki Develia. - Tym samym kontynuujemy strategię sprzedaży skomercjalizowanych, dobrze działających obiektów obiektów - czytamy w komunikacie spółki.

- Kolejna transakcja zakończona sukcesem potwierdza słuszność założeń przyjętych w naszej strategii dla obiektów biurowych - komentuje cytowany w komunikacie Tomasz Wróbel, członek zarządu Develii. - Sumując przychód z trzech zakończonych w ostatnim czasie sprzedaży, przekroczyliśmy kwotę 215 mln euro. Zarówno obecna umowa sprzedaży Wola Center, jak i wcześniejsze transakcje związane z Silesią Star i Retro Office House pokazują, że inwestorzy doceniają jakość naszych obiektów i ambitne budownictwo, wpisujące się w zabudowę dzielnicy. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, ponieważ zainteresowanie naszymi budynkami przez fundusze takie, jak Hines European Value Fund czy Globalworth odzwierciedla ich dużą wartość dla rynku nieruchomości komercyjnych.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Nieruchomości
Wyprzedaż mieszkań komunalnych. Wykluczyć nadużycia
Nieruchomości
Rezydencja Zegrze po raz trzeci
Nieruchomości
Ghelamco pod presją, zwróć uwagę na ważne daty
Nieruchomości
W Białce Tatrzańskiej powstanie luksusowy aparthotel
Nieruchomości
Mieszkanie z drugiej ręki na wysoki połysk. Warto kupić?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku