Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (nawet do -40%!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 11.05.2021 21:00 Publikacja: 11.05.2021 21:00
Kawalerki i mieszkania dwupokojowe w topowych, daobrze skomunikowanych lokalizacjach sprzedają się od ręki
Foto: shutterstock
Najwięcej, bo 34 proc. transakcji przeprowadzonych w I kwartale za pośrednictwem sieciowej agencji Metrohouse, to zakupy inwestycyjne, 28 proc. – zakup pierwszej nieruchomości. 25 proc. transakcji było podyktowanych przeprowadzką do większej nieruchomości, 5 proc. – do mniejszej. Przeprowadzka do innego miasta to powód zakupu dla 5 proc. klientów.
Metrohouse sprawdził też profesje i wiek kupujących. 55 proc. to pracownicy etatowi, 22 proc. – przedsiębiorcy, 16 proc. – menedżerowie, 4 proc. – emeryci, 3 proc. – top menedżerowie. 41 proc. kupujących to osoby w wieku 30–40 lat, 15 proc. – 20–30 lat, 27 proc. – 40–50, 14 proc. – 50–60 lat, a 3 proc. – ponad 60 lat.
Reforma wprowadza na rynek gruntów inwestycyjnych wiele zmiennych o charakterze cenotwórczym. Termin wejścia w ż...
W Warszawie średnia cena mkw. mieszkań deweloperskich jest wyższa niż przed rokiem tylko o nieco ponad 1 proc. -...
Sprzedający mieszkania są na słabszej pozycji. Czas sprzedaży nieruchomości się wydłuża, kupujący domagają się n...
Hotel przy al. Grunwaldzkiej w Gdańsku zaoferuje 375 pokoi. Inwestorem jest litewski 1 Asset Management, a dewel...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Prawie 50 proc. pośredników spodziewa się w II kwartale nieznacznych spadków cen mieszkań z drugiej ręki – wynik...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas