Sun & Snow zarządza wynajmem apartamentów w ponad 30 miejscowościach wypoczynkowych i miastach w Polsce. Firma wprowadza specjalne procedury dotyczące pobytów krótkoterminowych. Wspiera też akcje #ZmienTerminNieOdwołuj i #ZostanWDomu.
- W zarządzanych przez nas apartamentach wprowadzamy radykalne środki bezpieczeństwa. Procedury zakładają zarówno obsługę bezosobową, jak i bezgotówkową, a każdy apartament po wyjeździe gości jest dezynfekowany i poddany kwarantannie - na tyle długiej, by wyeliminować ewentualne ryzyko zetknięcia się z wirusem przez pracowników i gości - podaje spółka w komunikacie.
- Nie zachęcamy ani nie namawiamy do podróżowania nikogo i popieramy akcję #ZostanWDomu. Jednocześnie mamy zobowiązania dotyczące zarządzania obiektami, choćby w stosunku do właścicieli, dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić bardzo radykalne środki bezpieczeństwa, które minimalizują ryzyko związane z rozprzestrzenianiem się groźnego koronowirusa - tłumaczy Marcin Dumania, prezes spółki Sun & Snow. - Wspieramy też akcję #NieOdwołujZmienTermin i do wszelkich zmian związanych z rezerwacjami staramy się podchodzić indywidualnie.
Sun & Snow wprowadza (do odwołania) możliwość realizacji rezerwacji bez konieczności kontaktu z obsługą oraz płatność wyłącznie w formie elektronicznej. Odbiór i zdanie kluczy dokonywane jest w sejfach, które na bieżąco są dezynfekowane. - Po każdym pobycie apartament przechodzi "kwarantannę", co oznacza, że nie jest wykorzystywany przez kolejne 96 godzin (według dostępnej i powszechnie podawanej w mediach wiedzy maksymalny czas, kiedy wirus może się utrzymać na powierzchni to 72 godziny). Dopiero czwartego dnia do apartamentu wchodzi odpowiednio przygotowana obsługa i dokładnie dezynfekuje pomieszczenia - wyjaśniają przedstawiciele spółki.
- Zarówno bezpieczeństwo naszych pracowników, jak i gości apartamentów jest dla nas priorytetem. Wszystkie nasze zespoły sprzątające zostały odpowiednio przeszkolone i wyposażone - podkreśla Marcin Dumania.