Aktualizacja: 15.11.2024 02:26 Publikacja: 18.10.2023 14:51
Park logistyczny Hillwood & LCube Wrocław East
Foto: Mat.prasowe
Park logistyczny Hillwood & LCube Wrocław East powstaje w miejscowości Dobrzykowice pod Wrocławiem. Budowa ma się zakończyć w lipcu przyszłego roku. Inwestycja powstaje w partnerstwie firm Hillwood i LCube.
Na działce o powierzchni ponad 11 ha powstanie obiekt liczący ponad 60 tys. mkw. powierzchni magazynowej klasy A. Nieruchomość będzie certyfikowana w systemie BREEAM na poziomie Excellent.
Firma 7R sprzedaje dwa parki magazynowe w Łodzi i Szczecinie. Obiekty zasilą portfel P3 Logistic Parks.
Firmy kupiły grunt o powierzchni 5 ha przy ul. Kinetycznej w Warszawie. Powstaną tam miejskie magazyny.
W odległości 4,5 km od centrum miasta deweloper wybuduje 7R Park Bytom I. Obiekt powstanie w duchu ESG, co w tym przypadku oznacza m.in. rewitalizację 25 ha zaniedbanych terenów.
Deweloper magazynowy LCube zakończył budowę parku logistycznego w Rzeszowie. Powstało 25,8 tys. mkw. magazynów.
Samochód elektryczny znakomicie współpracuje z instalacją fotowoltaiczną, a uzupełnianie energii w akumulatorze przy pomocy domowych ładowarek jest nie tylko wygodne i tanie, ale też ekologiczne i przewidywalne.
Budynek mieszkalny przy ul. Rembielińskiego w Łodzi ma już pozwolenie na użytkowanie.
Hiszpanie udowodnili, że niezawodność i stabilny rozwój są kluczem do zaufania, jakim obie marki darzą klienci.
Rośnie import LPG morzem, ważnymi dostawcami na polski rynek stają się Norwegia i Stany Zjednoczone.
Prawie 40 rosyjskich linii lotniczych może zostać uziemionych w 2025 roku – ostrzega prezes jednego z zagrożonych przewoźników. Mają one ponad 26 proc. udziału w rynku przewozów.
Rynek magazynowy dostanie wiatru w żagle po przyjęciu ustawy o funduszach inwestujących w nieruchomości.
Farmy fotowoltaiczne i wiatrowe mają zapewnić neutralność węglową CPK. Budowę lotniska spółka rozpocznie w 2026 roku.
Chińskie linie lotnicze wypychają europejską konkurencję z rejsów do Chin. Unijni przewoźnicy domagają się „równych warunków konkurencji”.
Wraz ze spadkami europejskiej produkcji przemysłowej, urwało się dno na ryku naczep. Popyt kurczy się, co gorsza przyspiesza tempo spadku.
Wymiana tachografów idzie wyjątkowo ospale, firmy transportowe na pewno nie zdążą wymienić urządzeń we wszystkich ciężarówkach.
Liczba rozpoczynanych inwestycji magazynowych w całej Unii Europejskiej maleje od 2021 roku. Obiekty stają się coraz bardziej ekologiczne – wynika z raportu Newmark Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas