Aktualizacja: 15.11.2024 05:08 Publikacja: 02.10.2023 10:59
7R Park Łódź West II
Foto: Mat.prasowe
P3 Logistic Parks przejmuje kompleksy magazynowe 7R Park Szczecin i 7R Park Łódź West II o łącznej powierzchni niemal 100 tys. mkw.
7R Park Szczecin to kompleks magazynowy blisko centrum miasta, który oferuje 61 tys. mkw. powierzchni. Obiekt jest w pełni wynajęty firmom z branży e-commerce i sektora usług logistycznych.
W I połowie roku deweloperzy oddali w Polsce 2,6 mln mkw. powierzchni przemysłowo-magazynowej. To rekord – wynika z analiz firmy doradczej Savills. Jednocześnie odnotowano wyhamowanie tempa rozpoczynania nowych inwestycji.
Nrep nabywa większościowy pakiet udziałów 7R, firmy budującej magazyny.
W odległości 4,5 km od centrum miasta deweloper wybuduje 7R Park Bytom I. Obiekt powstanie w duchu ESG, co w tym przypadku oznacza m.in. rewitalizację 25 ha zaniedbanych terenów.
Deweloper magazynowy LCube zakończył budowę parku logistycznego w Rzeszowie. Powstało 25,8 tys. mkw. magazynów.
Samochód elektryczny znakomicie współpracuje z instalacją fotowoltaiczną, a uzupełnianie energii w akumulatorze przy pomocy domowych ładowarek jest nie tylko wygodne i tanie, ale też ekologiczne i przewidywalne.
Zajmowaną w parku logistycznym powierzchnię firma powiększyła z 5 do 7 tys. mkw. Obiekt w Gliwicach oferuje w sumie 55 tys. mkw. magazynów.
Hiszpanie udowodnili, że niezawodność i stabilny rozwój są kluczem do zaufania, jakim obie marki darzą klienci.
Rośnie import LPG morzem, ważnymi dostawcami na polski rynek stają się Norwegia i Stany Zjednoczone.
Prawie 40 rosyjskich linii lotniczych może zostać uziemionych w 2025 roku – ostrzega prezes jednego z zagrożonych przewoźników. Mają one ponad 26 proc. udziału w rynku przewozów.
Rynek magazynowy dostanie wiatru w żagle po przyjęciu ustawy o funduszach inwestujących w nieruchomości.
Farmy fotowoltaiczne i wiatrowe mają zapewnić neutralność węglową CPK. Budowę lotniska spółka rozpocznie w 2026 roku.
Chińskie linie lotnicze wypychają europejską konkurencję z rejsów do Chin. Unijni przewoźnicy domagają się „równych warunków konkurencji”.
Wraz ze spadkami europejskiej produkcji przemysłowej, urwało się dno na ryku naczep. Popyt kurczy się, co gorsza przyspiesza tempo spadku.
Wymiana tachografów idzie wyjątkowo ospale, firmy transportowe na pewno nie zdążą wymienić urządzeń we wszystkich ciężarówkach.
Liczba rozpoczynanych inwestycji magazynowych w całej Unii Europejskiej maleje od 2021 roku. Obiekty stają się coraz bardziej ekologiczne – wynika z raportu Newmark Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas