Maciej Wróblewski jest związany z polską spółką francuskiej grupy od 2003 r., od 2009 r. jest wiceprezesem i dyrektorem ds. rozwoju. Początkowo był odpowiedzialny za zarządzanie nieruchomościami, a potem również projekty deweloperskie, takie jak galerie handlowe Manufaktura w Łodzi czy Posnania w Poznaniu. Doświadczenie zdobywał w firmach Unikat, Globi i Tesco. Jest absolwentem SGH w Warszawie.
Polski rynek nieruchomości to jednym słowem…
Wulkan.
Porównując z życiem człowieka, nasz rynek w ciągu ostatnich 30 lat od niemowlaka przeszedł do wieku dorosłego, pięćdziesięciolatka. Zajęło nam to znacznie mniej czasu niż krajom zachodnim. Niektóre segmenty są już nawet w fazie schyłkowej. Nasz rynek jest w pełni profesjonalny, ale cieszyłbym się, gdybyśmy teraz przechodzili od ilości do jakości – takich projektów jest ciągle za mało.
Dlaczego nieruchomości?