Aktualizacja: 21.04.2025 21:02 Publikacja: 31.12.2022 14:38
Foto: Adobe Stock
-Kryzys gospodarczy i inflacja, które zdominowały 2022 rok, nie zrażają Polaków do snucia podróżniczych planów – podkreślają analitycy portalu Travelist.pl. – W ostatnim tygodniu grudnia mieliśmy prawdziwy boom rezerwacyjny. Tak dobrze nie było nawet w czasie Black Week, nie mówiąc już o pozostałej części roku.
Cytowana w komunikacie Eliza Maćkiewicz z portalu Travelist.pl, mówi, że ostatnie dni roku przyniosły spore pozytywne zaskoczenie. - Tylko od 26 do 28 grudnia dokonanych na naszym portalu rezerwacji było każdego dnia średnio 2,5 razy więcej niż we wszystkie pozostałe dni grudnia, od początku miesiąca do świąt Bożego Narodzenia – wskazuje. - Statystyki te przebiły nawet najgorętszy wyprzedażowy okres roku, czyli tzw. Black Week. Średnia dzienna liczba rezerwacji była wówczas ( z wyłączeniem jedynie kulminacyjnego momentu akcji, czyli Black Friday) niższa niż dziś, pomimo że w czasie listopadowych wyprzedaży za noc w pokoju hotelowym trzeba było zapłacić przeciętnie o 25 zł mniej.
Czas zwykłych obiektów wakacyjnych mija. Liczy się dobrostan gości, unikatowe doświadczenia. Nadciąga slow tourism.
Od 20 do 40 proc. będą droższe świąteczne i noworoczne pobyty w hotelach. Część obiektów może się zamknąć na zimę.
Klienci, którzy inwestują w hotele widma, zostaną na lodzie – mówi Jan Wróblewski, współzałożyciel Grupy Zdrojow...
Hotele mają szansę odżyć w pełni 2023 roku, choć słychać głosy, że będzie to rok 2024. W najlepszej sytuacji są...
Dobra inwestycja przyniesie przyzwoity zysk, źle wybrana stanie się kosztowną pułapką.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas