Aktualizacja: 30.04.2021 11:47 Publikacja: 30.04.2021 11:27
Foto: Fotorzepa/ Marta Bogacz
- To pandemia rozpoczęła szaleństwo Polaków na punkcie jednego rodzaju nieruchomości. Są to działki rekreacyjne, na które popyt często znacznie przerasta podaż – mówi Marcin Jańczuk z sieciowej agencji Metrohouse.
Agencja przeprowadziła wśród swoich agentów ankietę na temat popularności działek rekreacyjnych. - Wyniki nie dziwią. Aż 67 proc. ankietowanych agentów w okresie pandemii zaobserwowało znaczący wzrost zainteresowania działkami letniskowymi. Potwierdzeniem tej tezy niech będzie fakt, że w ostatnich 12 miesiącach z baz pośredników znikały także nieruchomości, które jeszcze do niedawna bezskutecznie oczekiwały na potencjalnego klienta – opowiada Marcin Jańczuk. - W pewnym momencie niektórzy pośrednicy zaczęli nawet narzekać, że choć klientów na działki nie brakuje, problemem stała się ich dostępność.
Polacy nie rezygnują z planów odnowienia mieszkań i domów. Remontują więcej i szybciej – wynika z analiz portalu...
Firmy lubią nowoczesne biura w centrum stolicy. Pod koniec marca poziom pustostanów w tym rejonie Warszawy wynió...
Średnia cena mieszkań na rynku wtórnym w Warszawie jest niższa niż rok temu o 4 proc., w Krakowie – o 3 proc. –...
Ceny działek budowlanych w dobrych lokalizacjach mocno wzrosły. Klienci poszukują najczęściej stosunkowo nieduży...
Eksperci prognozują wzrost wartości transakcji kupna–sprzedaży polskich biurowców w kolejnych kwartałach. Rynek...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas