Deweloperzy. Czarne owce i czarny PR

Deweloperzy budujący mieszkania mają spory problem. Nie ze sprzedażą, ale z wizerunkiem. – Jakkolwiek byśmy się starali, i tak usłyszymy, że zarabiamy za dużo – twierdzą.

Aktualizacja: 22.05.2017 15:24 Publikacja: 22.05.2017 15:06

Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"

Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"

Wiceprezes Polskiego Związku Firm Deweloperskich tłumaczy, że dane o 40-procentowych marżach deweloperów to bajki. Mówi, że największe firmy notowane na giełdzie mają marże 20–25 proc., a i tak powoduje to zazdrość.

Podobno jednak kiedyś było jeszcze gorzej. Kiedy rynek mieszkaniowy się rozwijał, spotkanie z deweloperem było uważane za rozmowę z bardzo podejrzanym osobnikiem, prawie jak z bandytą. – Nie daj Boże, aby jakiś polityk dał się sfotografować z szefem firmy deweloperskiej. To by dopiero było! – wspominają deweloperzy.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Nieruchomości
Klienci wracają na rynek mieszkań. Ale nie spieszą się z zakupami
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Nieruchomości
Nowe mieszkania PHN w centrum Warszawy. „Rewitalizacja i rozbudowa”
Nieruchomości
PKB Inwest Budowa sprzedaje dwa parki handlowe
Nieruchomości
Maciej Wójcik za sterami Mercator Estates
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Nieruchomości
Czy to fala powrotów do miast
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego