Aktualizacja: 02.05.2025 18:55 Publikacja: 21.06.2022 18:03
Foto: Adobe stock
Szokujące okazały się dane dotyczące rezygnacji z usług Spotify w Wielkiej Brytanii. Jak podało BBC, z płatnej subskrypcji w pierwszym kwartale zrezygnowało milion osób. Przyczyny są proste: gospodarstwa domowe są zmuszone do oszczędzania przy wzroście cen żywności i energii.
Firma Kantar, badająca nastroje konsumentów wskazała, że aż 37 procent podało taką przyczynę rezygnacji z korzystania z płatnej muzyki w sieci. Najszybciej grupa ta rośnie w populacji poniżej 35. roku życia. Dotyczy to również Amazona. Za roczną subskrypcję Spotify i Amazona trzeba rocznie zapłacić po 120 funtów. Okazuje się, że to kwota zauważalna w malejącym domowym budżecie.
6 i 8 maja zaśpiewa w Gdańsku i Krakowie Rod Stewart. Wiadomo już, że wokalista nagrał płytę z macierzystym zesp...
„OpeRAP: ŚLEPCY” to pierwsze w Polsce multimedialne wydarzenie łączące operę i rap. Premiera odbędzie się 5 czer...
Wojciech Kępczyński, reżyser „Wicked”, zrobił co można, a nawet więcej. Kompozytor i librecista Stephen Schwartz...
Pierwszą od siedmiu lat w TVP galę Fryderyka zdominował Krzysztof Zalewski, który zdobył trzy statuetki za album...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Elton John, który niedawno pożegnał się z koncertowaniem, nagrał bardzo przebojowy album „Who Believes in Angels...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas