Adele zabrakło czasu, by w 2021 roku zwyciężyć z debiutantką

„Sour” Olivii Rodrigo był najczęściej kupowanym, premierowym albumem na świecie w 2021 roku.

Publikacja: 09.01.2022 21:00

Olivia Rodrigo

Olivia Rodrigo

Foto: PAP/DPA

Z danych opublikowanych przez portal mediatraffic.de, który monitoruje światową fonografię, dowiadujemy się, że Adele zabrakło tygodnia, a może dwu, do pokonania amerykańskiej gwiazdki Disneya w rywalizacji o tytuł autorki najczęściej kupowanej płyty 2021 r. „Sour” Rodrigo sprzedało się w 4 mln 109 egz. (to suma CD, winyli oraz ekwiwalentu odtworzeń w sieci).

Olivia Rodrigo urodziła się w 2003 r. i do tej pory była znana z roli Paige Olvera w serialu sitcomowego dla dzieci „Bizaardvark” Disney Channel, a także roli Nini Salazar-Roberts w serialu „High School Musical: The Musical: The Series” Disney+.

Pozostało 83% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Muzyka popularna
U2 opublikuje nieznane dotąd nagrania. "Esencja zespołu"
Muzyka popularna
Rekordowy rok Spotify. Serwis jest wart blisko 100 mld dolarów
Muzyka popularna
Nie żyje Charles Dumont, twórca największego przeboju Edith Piaf
Muzyka popularna
Jazztopad: jazzmani zagrają w mieszkaniach melomanów. Nowa fala jazzu we Wrocławiu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Muzyka popularna
Jacob Collier, uczeń Quincy Jonesa, wystąpi w Łodzi