WP i Showmax zakazują dziś kobietom czytania. Tak promują „Opowieści podręcznej 2”

Wirtualna Polska i Showmax prowadzą dziś zaskakującą akcję promocyjną drugiego sezonu serialu „Opowieści podręcznej”. Zakazują wszystkim kobietom czytania treści umieszczonych w internecie.

Aktualizacja: 05.07.2018 17:07 Publikacja: 05.07.2018 16:51

Scena z serialu „Opowieści podręcznej”

Scena z serialu „Opowieści podręcznej”

Foto: AFP

ala

„Artykuł zakazany dla kobiet” – z takim napisem spotykają się w czwartek od rana czytelnicy, wchodząc na Wirtualną Polskę. Na głównej stronie portalu został umieszczony tekst, po wejściu na który nieoczekiwanie przeczytamy pytanie „Czy jesteś kobietą?”. Jeśli klikniemy „tak”, nie uzyskamy dostępu do dalszej części artykułu. Po wybraniu zaś odpowiedzi przeczącej, wyskakuje napis „Uwaga! Artykuł niedostępny dla kobiet. Upewnij się, że w twoim otoczeniu żadna kobieta nie ma dostępu do treści”, a dopiero po nim właściwa treść materiału.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach
Media
„Minecraft: Film” ustanowił rekord kinowy w Polsce. Wygrał z polskim filmem