Aktualizacja: 13.07.2020 20:53 Publikacja: 13.07.2020 21:00
Foto: AFP
Komitety wyborcze największych partii politycznych w Polsce przy okazji wyborów parlamentarnych wydają po około 30 mln zł, z czego średnio około dwie trzecie na obecność w środkach masowego przekazu, czyli na reklamę w telewizji, radiu, internecie, prasie i na plakatach. W czasie wyborów prezydenckich łączne budżety najzamożniejszych komitetów są niższe. Dla przykładu, w 2015 r., jak wyliczyła Fundacja im. Stefana Batorego, pięciu głównych kandydatów na najwyższe stanowisko w państwie miało do dyspozycji 35,2 mln zł. Z tej sumy około 22,3 mln zł przeznaczone zostało właśnie na reklamę.
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
Pracownicy TVN otrzymali specjalny komunikat, w którym władze spółki informują ich, że „optymalną opcją jest poz...
Flagowy program rosyjskiej propagandy telewizyjnej, Kanał Pierwszy, przynosi ogromne straty. To efekt gwałtowneg...
Zbliża się termin składania wiążących ofert na stację TVN. Są nowe informacje o potencjalnych inwestorach. Czy d...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
978 tys. widzów w Polsce zobaczyło w pierwszy weekend wyświetlania w kinach „Minecraft: Film” o świecie popularn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas