Ikea i Grolsch wycofują reklamy z kontrowersyjnego kanału TV

Ledwie kilka dni po uruchomieniu kanał GB News stawiający sobie za cel walkę z „kulturą anulowania" traci reklamodawców.

Aktualizacja: 17.06.2021 14:14 Publikacja: 17.06.2021 13:51

Ikea i Grolsch wycofują reklamy z kontrowersyjnego kanału TV

Foto: Bloomberg

Uruchomiona kilka dni temu telewizja GB News, która stawia sobie za cel walkę z „cancel culture" (kultura anulowania), od początku przeżywa problemy. Na starcie były to problemy techniczne, a obecnie to kłopoty z reklamodawcami, którzy, jak się okazuje, nie chcą być kojarzeni ze stacją, która atakuje piłkarską reprezentację Anglii za jej sprzeciw wobec rasizmu czy głosi spiskowe teorie dotyczące pandemii.

O wycofaniu reklam z GB News poinformowała Ikea, która w oświadczeniu zapowiedziała, że nie będzie się już w ogóle reklamować w tej stacji. Koncern twierdzi, że „wprowadził zabezpieczenia zapobiegające wyświetlaniu naszych reklam, na platformach, które nie są zgodne z naszymi wartościami humanistycznymi".

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?