Aktualizacja: 14.01.2015 09:09 Publikacja: 14.01.2015 09:09
Grupa Polskapresse wnosi serwis Gruper do regioponalnej grupy e-commerce Zumzi, Naspers z koeli przenosi Agito do eMAG.
Foto: 123RF
Nie zdarzyło się, aby w tak krótkim czasie zawarte zostały aż dwie transakcje, które pokazują nowy kierunek zmian na wciąż bardzo rozdrobnionym rynku e-commerce. Nieunikniona jest jego konsolidacja, i to nie tylko na poziomie krajowym, ale i regionalnym.
Grupa Polskapresse, główny udziałowiec serwisu zakupów grupowych Gruper, podała, że swoje akcje (wraz z akcjonariuszami mniejszościowymi) wnosi do spółki Zumzi, działającej na rynku e-commerce w siedmiu krajach regionu. Jej udziałowcami są fundusze Rebate Networks z Niemiec i rumuński Neogen – nie wiadomo, jaki pakiet będzie finalnie należał do Polskapresse.
Trwa spór o władzę nad imperium Zygmunta Solorza. Mimo tego Cyfrowy Polsat, główna część imperium miliardera, pobił oczekiwania rynku kapitałowego co do zysków i podtrzymuje strategiczne plany. Jak to zrobił i na co będzie wydawać pieniądze?
Aby w tym roku frekwencja w kinach nie spadła, IV kwartał musi wypaść dużo lepiej niż rok temu. Na rezultatach może zaważyć kilka głośnych filmów.
Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet”, jeden z wiodących dzienników giełdowych i inwestycyjnych w Polsce, ogłasza nową ofertę prenumeraty, która daje czytelnikom wyjątkową okazję do czerpania zysków z najnowszych analiz, prognoz rynkowych oraz ekskluzywnych materiałów przygotowanych przez zespół ekspertów.
Ekspercka wiedza z zakresu biznesu, ekonomii i prawa, książki i poradniki, nieograniczony dostęp do rp.pl i pro.rp.pl, newslettery oraz pięć nowych tygodników tematycznych – to wszystko obejmuje odnowiona i ubogacona oferta prenumeraty „Rzeczpospolitej” na przyszły rok.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
To był prawdziwy rollercoaster. W ostatnich dniach kurs akcji Trump Media podlegał silnym wahaniom.
Komunikator Gadu Gadu kupiony w 2007 roku na warszawskiej giełdzie przez grupę Naspers z RPA zmienił właściciela. Wartości transakcji nie ujawniono.
Po boomie w tym segmencie rynku nie ma już śladu - znika FashionDays z grupy Allegro.
Grupa Naspers planuje sprzedaż swoich polskich aktywów z serwisem Allegro na czele.
Jeden z najbardziej znanych polskich e-sklepów trafi do eMAG, regionalnego potentata, działającego w Bułgarii, Rumunii i na Węgrzech
Zmiana nie oznacza likwidacji zdecydowanego lidera rynku ogłoszeń lokalnych. Krajową markę zastąpi bowiem globalny znak OLX. Internauci powinni się przyzwyczaić do tego typu zmian.
Afryka nie kojarzy się z nowoczesną technologią, ale to się zmienia. Stolica Rwandy, Kigali, pokryta jest siecią bezprzewodowego internetu.
Południowoafrykański holding medialny Naspers zaczyna rozmowy z inwestorami. Szuka pieniędzy m.in. na kolejne przejęcia.
ITI nie zaprzecza, a branża głowi się nad wyceną portalu
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas