Aktualizacja: 14.01.2015 09:09 Publikacja: 14.01.2015 09:09
Grupa Polskapresse wnosi serwis Gruper do regioponalnej grupy e-commerce Zumzi, Naspers z koeli przenosi Agito do eMAG.
Foto: 123RF
Nie zdarzyło się, aby w tak krótkim czasie zawarte zostały aż dwie transakcje, które pokazują nowy kierunek zmian na wciąż bardzo rozdrobnionym rynku e-commerce. Nieunikniona jest jego konsolidacja, i to nie tylko na poziomie krajowym, ale i regionalnym.
Grupa Polskapresse, główny udziałowiec serwisu zakupów grupowych Gruper, podała, że swoje akcje (wraz z akcjonariuszami mniejszościowymi) wnosi do spółki Zumzi, działającej na rynku e-commerce w siedmiu krajach regionu. Jej udziałowcami są fundusze Rebate Networks z Niemiec i rumuński Neogen – nie wiadomo, jaki pakiet będzie finalnie należał do Polskapresse.
Parlamentarzyści i pracownicy ministerstw obiecali kinom wsparcie w poszukiwaniu źródeł finansowania inwestycji w wymianę projektorów.
„Rzeczpospolita” znalazła się w finale międzynarodowego konkursu INMA Global Media Awards 2025 w kategorii „Best Use of an Event to Build a News Brand”. Kapituła konkursu doceniła projekt Salonu „Rzeczpospolitej”, który powstał podczas ostatniego Forum Ekonomicznego w Karpaczu, jako przestrzeń unikalnego dialogu pomiędzy biznesem, polityką i światem designu.
Około pół miliona złotych kar nałożył Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na popularne osoby w świecie mediów społecznościowych: Filipa Chajzera, Dorotę Rabczewską (Dodę) i Małgorzatę Rozenek-Majdan.
Obecni i byli pracownicy dziennika „The Washington Post” buntują się przeciwko Jeffowi Bezosowi po tym, jak ogłosił „znaczącą” zmianę redakcyjną, która spowoduje, że sekcja opinii gazety skupi się niemal wyłącznie na dwóch tematach: wolnościach osobistych i wolnym rynku.
Suzuki to nie tylko cenione samochody i motocykle, ale też i wielokrotnie nagradzane silniki zaburtowe. Dział Marine japońskiej marki obchodzi okrągłe urodziny.
Spadek przychodów, straty i spory dług – tak w skrócie wyglądają wyniki Warner Bros. Discovery za 2024 rok. W planach koncernu nie widać miejsca dla polskiej stacji telewizyjnej.
Komunikator Gadu Gadu kupiony w 2007 roku na warszawskiej giełdzie przez grupę Naspers z RPA zmienił właściciela. Wartości transakcji nie ujawniono.
Po boomie w tym segmencie rynku nie ma już śladu - znika FashionDays z grupy Allegro.
Grupa Naspers planuje sprzedaż swoich polskich aktywów z serwisem Allegro na czele.
Jeden z najbardziej znanych polskich e-sklepów trafi do eMAG, regionalnego potentata, działającego w Bułgarii, Rumunii i na Węgrzech
Zmiana nie oznacza likwidacji zdecydowanego lidera rynku ogłoszeń lokalnych. Krajową markę zastąpi bowiem globalny znak OLX. Internauci powinni się przyzwyczaić do tego typu zmian.
Afryka nie kojarzy się z nowoczesną technologią, ale to się zmienia. Stolica Rwandy, Kigali, pokryta jest siecią bezprzewodowego internetu.
Południowoafrykański holding medialny Naspers zaczyna rozmowy z inwestorami. Szuka pieniędzy m.in. na kolejne przejęcia.
ITI nie zaprzecza, a branża głowi się nad wyceną portalu
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas