„Rzeczpospolita” w finale prestiżowego konkursu INMA Global Media Awards 2025

„Rzeczpospolita” znalazła się w finale międzynarodowego konkursu INMA Global Media Awards 2025 w kategorii „Best Use of an Event to Build a News Brand”. Kapituła konkursu doceniła projekt Salonu „Rzeczpospolitej”, który powstał podczas ostatniego Forum Ekonomicznego w Karpaczu, jako przestrzeń unikalnego dialogu pomiędzy biznesem, polityką i światem designu.

Publikacja: 06.03.2025 16:20

„Rzeczpospolita” w finale prestiżowego konkursu INMA Global Media Awards 2025

Foto: Rzeczpospolita

Laury konkursu INMA Global Media Awards, organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA), to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień dla wydawców na świecie. W tegorocznej edycji nagrody przyznawane są w 20 kategoriach, obejmujących obszary takie jak strategia rozwoju marki, innowacje cyfrowe, subskrypcje, reklama, dziennikarstwo oraz eventy. W konkursie bierze udział ponad 286 marek medialnych z 49 krajów, a w tym roku zgłoszono 839 projektów. Do finału zakwalifikowało się 199 najlepszych inicjatyw z całego świata. To dowód na ogromną konkurencję i wysoki poziom zgłaszanych projektów.

Uznanie dla inicjatywy „Rzeczpospolitej” w kategorii eventowej to potwierdzenie, że polskie media mogą z powodzeniem rywalizować w tej dziedzinie na światowym poziomie i skutecznie budować wartość swojej marki poprzez organizację prestiżowych wydarzeń.

– To dla nas wyróżnienie. Stworzenie przestrzeni, która integruje biznes, media i sztukę było dla nas priorytetem. Nasz sukces pokazuje, że polskie media potrafią kreować wydarzenia na najwyższym światowym poziomie – dodaje Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu w Gremi Media SA.

Salon „Rzeczpospolitej” podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu stał się przestrzenią, w której polskie wzornictwo spotkało się z debatami o przyszłości gospodarki, kondycji biznesu i społeczeństwa. Unikalna aranżacja pod hasłem „Przepływ”, stworzona we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego, podkreślała dynamikę idei i innowacji.

Czytaj więcej

Salon „Rzeczpospolitej” promuje polskie wzornictwo podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu

– Salon „Rzeczpospolitej” udowadnia, że kreatywne myślenie o przestrzeni eventowej może wzmacniać markę medialną i inspirować dialog na wielu poziomach. Połączenie designu, biznesu i mediów w unikalnej koncepcji „Przepływ” stworzyło miejsce dynamicznej wymiany myśli i doświadczeń – podkreślają Milena Ostólska, head of brands, oraz Dorota Pawiłowska, head of art and design w dziale marketingu Gremi Media SA.

Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 22 maja 2025 roku w Nowym Jorku, która będzie stanowić część INMA World Congress of News Media. Więcej informacji na temat finału oraz nominowanych projektów można znaleźć na stronie konkursu: https://www.inma.org/blogs/main/post.cfm/inma-announces-finalists-for-2025-global-media-awards

Wydawcą "Rzeczpospolitej" jest Gremi Media SA, które wydaje również dziennik „Parkiet”, miesięcznik „Wieści Rolnicze”, a także prowadzi serwisy internetowe, z których średnio miesięcznie korzysta ponad 5,6 mln realnych użytkowników (średnia miesięczna za 2024 r. wg. Badania Mediapanel/Gemius PBI). W skład portfolio serwisów wchodzą między innymi: rp.pl, parkiet.com, wiescirolnicze.pl, historia.uwazamrze.pl, oraz liczne serwisy branżowe, takie jak regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, sukces.rp.pl, moto.rp.pl, cyfrowa.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Gremi Media posiada także pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Laury konkursu INMA Global Media Awards, organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA), to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień dla wydawców na świecie. W tegorocznej edycji nagrody przyznawane są w 20 kategoriach, obejmujących obszary takie jak strategia rozwoju marki, innowacje cyfrowe, subskrypcje, reklama, dziennikarstwo oraz eventy. W konkursie bierze udział ponad 286 marek medialnych z 49 krajów, a w tym roku zgłoszono 839 projektów. Do finału zakwalifikowało się 199 najlepszych inicjatyw z całego świata. To dowód na ogromną konkurencję i wysoki poziom zgłaszanych projektów.

Pozostało jeszcze 83% artykułu
Media
UOKiK ukarał znanych celebrytów. Chodzi o kryptoreklamy
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Media
Pracownicy „Washington Post” otwarcie buntują się przeciwko Jeffowi Bezosowi
Media
Właściciel TVN podsumował 2024 rok. Stawia na streaming i globalną telewizję
Media
Donald Trump walczy z "The Wall Street Journal". Poszło o cła i motoryzację
Media
Szał na kursie Legimi. WP chce skupić akcje
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”