Laury konkursu INMA Global Media Awards, organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA), to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień dla wydawców na świecie. W tegorocznej edycji nagrody przyznawane są w 20 kategoriach, obejmujących obszary takie jak strategia rozwoju marki, innowacje cyfrowe, subskrypcje, reklama, dziennikarstwo oraz eventy. W konkursie bierze udział ponad 286 marek medialnych z 49 krajów, a w tym roku zgłoszono 839 projektów. Do finału zakwalifikowało się 199 najlepszych inicjatyw z całego świata. To dowód na ogromną konkurencję i wysoki poziom zgłaszanych projektów.
Uznanie dla inicjatywy „Rzeczpospolitej” w kategorii eventowej to potwierdzenie, że polskie media mogą z powodzeniem rywalizować w tej dziedzinie na światowym poziomie i skutecznie budować wartość swojej marki poprzez organizację prestiżowych wydarzeń.
– To dla nas wyróżnienie. Stworzenie przestrzeni, która integruje biznes, media i sztukę było dla nas priorytetem. Nasz sukces pokazuje, że polskie media potrafią kreować wydarzenia na najwyższym światowym poziomie – dodaje Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu w Gremi Media SA.
Salon „Rzeczpospolitej” podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu stał się przestrzenią, w której polskie wzornictwo spotkało się z debatami o przyszłości gospodarki, kondycji biznesu i społeczeństwa. Unikalna aranżacja pod hasłem „Przepływ”, stworzona we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego, podkreślała dynamikę idei i innowacji.
Czytaj więcej
XXXIII Forum Ekonomiczne w Karpaczu stało się miejscem wyjątkowej współpracy pomiędzy "Rzeczpospolitą" a Instytutem Wzornictwa Przemysłowego. W ramach tego prestiżowego wydarzenia, które między 3 a 5 września gromadzi liderów biznesu, polityki i nauki z całego świata, stworzono unikalną przestrzeń do rozmowy. Jest to jedyna tego rodzaju kooperacja, łącząca polskie wzornictwo z miejscem przeznaczonym na pogłębione dyskusje o przyszłości gospodarki i społeczeństwa.