Projekt Salonu „Rzeczpospolitej” pod nazwą „Przepływ” to coś więcej niż tylko nowa aranżacja wnętrza. – To doświadczenie wizualne, które oddaje energię i dynamikę miejsca, gdzie spotykają się idee i ludzie – wyjaśnia Dorota Pawiłowska, Head of Art and Design z działu marketingu Gremi Media SA. – Koncepcja opiera się na płynnych liniach i formach, symbolizujących przepływ myśli, idei i energii pomiędzy uczestnikami Forum. Przestrzeń została zaprojektowana tak, aby inspirować do twórczej wymiany myśli, dialogu i refleksji nad kluczowymi wyzwaniami, przed którymi stoi współczesny świat – dodaje.
Instytut Wzornictwa Przemysłowego, mający ponad siedemdziesięcioletnie doświadczenie w promowaniu polskiego designu, odegrał kluczową rolę w doborze marek i twórców, którzy najlepiej reprezentują połączenie tradycji z nowoczesnością w polskim wzornictwie. – Naszym celem było pokazanie, że polski design nie tylko łączy tradycję z nowoczesnością, ale również jest gotowy, aby sprostać wymaganiom współczesnego świata biznesu – podkreśla Małgorzata Wójcik, Dyrektor Departamentu Naukowo-Badawczego IWP.
Stworzenie przestrzeni do dialogu pomiędzy twórcami a biznesem było jednym z kluczowych elementów tej współpracy, co doskonale wpisuje się w misję „Rzeczpospolitej”. – Forum Ekonomiczne to idealne miejsce, by zainicjować dialog między twórcami a światem biznesu. Współpraca z IWP pozwoliła nam wyeksponować wyzwania i możliwości polskiego wzornictwa na arenie międzynarodowej – dodaje Milena Ostólska, Head of Brands z działu marketingu Gremi Media SA.
– Podczas trzydniowego Forum, Salon „Rzeczpospolitej” stanie się centralnym punktem nie tylko do spotkań liderów biznesu, polityki i nauki, ale również miejscem, gdzie będzie można odkryć świat polskiego designu i sztuki w jego najlepszej formie. To przestrzeń, która inspiruje do nowych, kreatywnych rozwiązań, jednocześnie ukazując potencjał polskiego wzornictwa jako integralnej części globalnego rynku – podkreśla Cezary Piernikowski, Dyrektor marketingu i komunikacji w Gremi Media SA.