Do tej znaczącej zmiany doszło po tym, jak gigant e-commerce wycofał znaczną część swoich reklam z platformy ponad rok temu z powodu obaw dotyczących mowy nienawiści.
Dyrektor generalny Amazon Andy Jassy osobiście brał udział w podjęciu decyzji, która może skutkować znacznie większymi wydatkami firmy na X – informuje WSJ.
Dla Elona Muska wzrost wydatków na reklamy jest dobrym znakiem, ponieważ wesprze słabnący bilans X. Niedawno doniesienia sugerowały, że banki z Wall Street, które wsparły Muska w zakupie Twittera w 2022 r., próbują pozbyć się długu o wartości 3 mld USD po 90–95 centów za dolara.
Mimo że reklamodawcy wracają do X, źródła WSJ twierdzą, że poziom wydatków na reklamę nadal pozostaje znacząco niski w porównaniu z poziomami sprzed wyjścia.
Bojkot X – dawniej znanego jako Twitter
W 2023 r. także koncern Apple wycofał wszystkie swoje reklamy z X, ale ostatnio prowadził rozmowy na temat testowania reklam na platformie – informuje dziennik.