Nielsen zrobił błąd. Nowe dane oglądalności TV Republika i TVP Info

Badająca rynek telewizyjny firma skorygowała dane o widowni stacji telewizyjnych w Polsce za pierwszy tydzień 2024 r. Zobacz jakie wyniki mają stacje informacyjne.

Publikacja: 11.01.2024 13:17

Nielsen, firma badająca zachowania konsumentów mediów elektronicznych, w tym przede wszystkim telewi

Nielsen, firma badająca zachowania konsumentów mediów elektronicznych, w tym przede wszystkim telewizji, pomyliła się

Foto: Adobe Stock

Nielsen, firma badająca zachowania konsumentów mediów elektronicznych, w tym przede wszystkim telewizji, pomyliła się. Opublikowane przez nią na początku tego tygodnia wyniki działających w Polsce stacji telewizyjnych za pierwszy tydzień 2024 roku okazują się błędne. Dziś do mediów rozesłano poprawne liczby. 

W Nielsenie tłumaczą błąd pomyłką przy zaciąganiu danych do arkuszu Excela: zliczyć miał się niepełny tydzień.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?