Aktualizacja: 22.04.2025 22:40 Publikacja: 17.08.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Platformy streamingowe podnoszą ceny za dostęp do treści bez reklam, a jednocześnie walczą o widza mniej zasobnego wersją z przekazem marketingowym. W lipcu za Atlantykiem pobiły nowy rekord. W Polsce zresztą również, choć największe zmiany jeszcze przed nami.
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
Pracownicy TVN otrzymali specjalny komunikat, w którym władze spółki informują ich, że „optymalną opcją jest poz...
Flagowy program rosyjskiej propagandy telewizyjnej, Kanał Pierwszy, przynosi ogromne straty. To efekt gwałtowneg...
Zbliża się termin składania wiążących ofert na stację TVN. Są nowe informacje o potencjalnych inwestorach. Czy d...
978 tys. widzów w Polsce zobaczyło w pierwszy weekend wyświetlania w kinach „Minecraft: Film” o świecie popularn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas