Reklamodawcy nie wrócili na Twittera. Koncerny boją się platformy Muska

Ponad połowa z 1000 największych reklamodawców Twittera z września zeszłego roku w styczniu tego roku nie wydawała już żadnych pieniędzy na reklamę na platformie – wynika z danych firmy analitycznej Pathmatics. To dowód na to, jak duży jest faktycznie exodus reklamodawców z Twittera po przejęciu go przez Elona Muska – informuje CNN.

Publikacja: 11.02.2023 15:41

Reklamodawcy nie wrócili na Twittera. Koncerny boją się platformy Muska

Foto: Bloomberg

Około 625 z 1000 największych reklamodawców na Twitterze, w tym duże marki, takie jak Coca-Cola, Unilever, Jeep, Wells Fargo i Merck, wycofało swoje płatne reklamy od stycznia – wynika z analizy Pathmatics, opartej na danych zebranych do 25 stycznia. Wells Fargo powiedział, że „wstrzymał płatne reklamy na Twitterze”, ale nadal używa go jako kanału społecznościowego do interakcji z klientami. Większość firm jednak nie komentuje zawieszenia reklam na Twitterze.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Media
Linearna telewizja walczy o widza. Pomagają technologie
Media
Kina szukają pieniędzy na laserowe projektory. Uratuje je FEnIKS?
Media
„Rzeczpospolita” w finale prestiżowego konkursu INMA Global Media Awards 2025
Media
UOKiK ukarał znanych celebrytów. Chodzi o kryptoreklamy
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Media
Pracownicy „Washington Post” otwarcie buntują się przeciwko Jeffowi Bezosowi
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń