Rynek reklamy zwalnia tempo

Tylko o 3,4 proc., do prawie 12,6 mld zł, urosły w 2022 roku wydatki na reklamę w Polsce – szacuje GroupM. 2023 rok może przynieść spowolnienie w branży zależnej od gospodarczej koniunktury.

Publikacja: 25.01.2023 03:00

Rynek reklamy zwalnia tempo

Foto: Adobe Stock

Telewizja pod presją internetu oraz szybko odrabiające pandemiczne straty firmy reklamy zewnętrznej i kina – tak w skrócie wyglądał 2022 rok na rynku reklamy w Polsce. Jako pierwsi publikujemy w „Rzeczpospolitej” liczbowe dane podsumowujące czas nacechowany wojną w Ukrainie i osłabieniem gospodarki światowej, przygotowane przez mediową sieć GroupM.

Internet się umocnił

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
„Rzeczpospolita” liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję