Rynek reklamy zwalnia tempo

Tylko o 3,4 proc., do prawie 12,6 mld zł, urosły w 2022 roku wydatki na reklamę w Polsce – szacuje GroupM. 2023 rok może przynieść spowolnienie w branży zależnej od gospodarczej koniunktury.

Publikacja: 25.01.2023 03:00

Rynek reklamy zwalnia tempo

Foto: Adobe Stock

Telewizja pod presją internetu oraz szybko odrabiające pandemiczne straty firmy reklamy zewnętrznej i kina – tak w skrócie wyglądał 2022 rok na rynku reklamy w Polsce. Jako pierwsi publikujemy w „Rzeczpospolitej” liczbowe dane podsumowujące czas nacechowany wojną w Ukrainie i osłabieniem gospodarki światowej, przygotowane przez mediową sieć GroupM.

Internet się umocnił

Pozostało jeszcze 94% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Media
Rosja wyrzuca moskiewskiego korespondenta „Le Monde”
Media
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2024 r.
Media
Rekordowe wyniki portalu wiescirolnicze.pl. Potężne wzrosty oglądalności
Media
Prezes Legimi: audyt potrwa do końca marca
Media
Sprzedaż TVN wchodzi w drugą fazę. Kto ubiega się o stację?