Polski Tinder dla świata mody. Poznajcie Loko

Loko to młoda polska aplikacja do odkrywania nowych stylizacji modowych i zakupu ubrań na smartfonach. Jej mechanizm jest łudząco podobny do tego znanego z randkowej aplikacji Tinder.

Aktualizacja: 06.07.2016 17:20 Publikacja: 06.07.2016 15:30

Twórcy Loko celują w największą gałąź polskiego e-commerce i wpisują się w rosnący trend zakupów mobilnych.

Według badania „E-commerce w Polsce 2016" firmy Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej „e-Commerce Polska", 48 proc. Polaków deklaruje, że regularnie kupuje różne dobra przez internet. Aż 72 proc. spośród e-kupujących w sieci nabywa ubrania, buty lub inne akcesoria modowe.

Pozostało 89% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?