Effie: Kampania reklamowa Play najskuteczniejsza

Grand prix konkursu Effie, w którym nagradzane są najefektywniejsze reklamy, dostała tym razem kampania operatora Play – „Wszyscy przechodzą do Play".

Aktualizacja: 25.10.2016 08:59 Publikacja: 25.10.2016 07:14

Effie: Kampania reklamowa Play najskuteczniejsza

Foto: materiały prasowe

Zwycięską kampanię przygotowały MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i CPC. Łącznie jury wręczyło 57 statuetek (w tym dziewięć złotych) w 24 kategoriach. Złoto dostały: kampania „Yes!tem kobietą – tampony o.b." – przygotowana przez MEC dla Johnson& Johnson; (w kategorii: artykuły nieżywnościowe), „Kredyt gotówkowy Wypożyczka" – przygotowana przez GPD Assets i Starcom dla Eurobanku (w kategorii bankowość), „Kuchnia Spotkań IKEA" – przygotowaną przez Kalicińscy.com, Garden of Words, Blue Ivy, K2, Performance Media i MEC dla IKEA Retail; (w kategorii: brand experience), „Nocna zmiana" – przygotowana przez McCann Worldgroup, MEC dla Walmarku (w kategorii: leki i suplementy diety), „#ryjkuźniara" – przygotowana przez DDB&tribal, dla Projekt: Polska (dwie złote statuetki - w kategorii: limited budżet i pro bono), „Pascal kontra Okrasa" – przygotowana przez GPD Agency dla Lidl (w kategorii: long term marketing excellence), „Żabka. Mały Wielki Sklep" – przygotowana przez PZL dla Żabka Polska (w kategorii: sprzedaż) oraz „Młodzi bogowie" – przygotowana przez BBDO Warszawa i Starcom dla Prudentiala (w kategorii: ubezpieczenia i inwestycje).

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach